Czyli jak rozumiem O2FL dzięki soczewkowym reflektorom ma światła lepsze od O2 przed FL? A jak jakość oświetlenia z O2FL ma się do jakości oświetlenia O1? Nadal jest gorzej, a może już porównywalnie?
migająca spirala
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
Zetor
migająca spirala
witam, dzisiejszego ranka włączając silnik mojej skodziany (silnik odpaliłe) na desce pozostały mi żółte znaki - spiralka która miga oraz (szczerze mówiąc nie wiem co to jest - instrukcję mam w pracy) ikonka przedstawiająca - przynajmniej kształtem "blok silnika" lub coś podobnego ...
dajcie znać co to moze byc ...
[ Dodano: Pon 24 Lis, 08 07:51 ]
dla uzupełnienia dodam, że posiadam skodę octavię I 2004, wersja RIDER
1,9 TDI 130KM 8)
-
To pewnie sygnalizacja spalonych świec żarowych panie kolego.
Jezeli występują jakieś utrudnienia przy rozruchu, nierówna praca tuż po odpaleniu to pewnie któraś ze świec jest uszkodzona.
Jeśłi jest uszkodzona tylko jedna lub dwie to i tak nalezy wymienić wszystkie.
Jeśli wymienisz tylko te uszkodzone szybko spalą Ci się te stare i robota od nowa.
A co do ikonki silnika to pewnie analizator spalin po rozruchu odczytuje niewłaściwy ich skład (nierówne spalanie na początku, duże zadymienie) i sygnalizauje problemy z silnikiem - czyli powiedzmy może wskazywac na przepływomierz, wielkość dawki, opóźnienie wtrysku itp...
Pisze to na podstawie moich doświadczeń z innymi dieslami.
Komentarz
-
-
kazik4x4, :lol: Usmialem sie Nie ma czegos takiego. Mozesz miec padniete 4 sztuki, a komputer Ci tego nie zasygnalizuje. To jest tylko VW. Fiat cos takiego ma w JTD, ze testuje chyba opornosc na kablach i wie czy swiece dzialaja czy tez nie.
Wystarczy ze zrabal sie czujnik stopu i te ikonki beda migac :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftkazik4x4, :lol: Usmialem sie Nie ma czegos takiego. Mozesz miec padniete 4 sztuki, a komputer Ci tego nie zasygnalizuje. To jest tylko VW. Fiat cos takiego ma w JTD, ze testuje chyba opornosc na kablach i wie czy swiece dzialaja czy tez nie.
Wystarczy ze zrabal sie czujnik stopu i te ikonki beda migac :twisted:
To co napisałem to doświadczenia z jazdy innymi dieslami, a konkretnie mietkami.
Zapalon spirala w mietku oznacza problem ze świecą/świecami żarowymi lub automatem podgrzewania - już w 1985r w W124 takie coś było więc dziwi mnie to że skoda w XXI czegoś takiego nie ma... Czyli mietek o dwie epoki wyprzedza samochodową rzeczywistość.
Ale mniejsza z tym.
A co do Szkodnika O1 4x4 to zakupiłem go właśnie ze względu na napęd i jestem z tego zakupu bardzo, ale to bardzo zadowolony. Szukałem wozu który będzie mało palił przy dobrych warunkach trakcyjnych i te kilka śnieznych dni potwierdziło słuszność wyboru.
Trasa Radom-Krynica-Radom i Radom-Zakopane-Radom to 40l paliwa czyli jakieś 150pln, a jadąc E 400cdi to już prawie dwa razy tyle a zimą dwa razy w tygodniu jeżdżę w te rejony wiec miesięcznie zostaje jakieś 1300zł w kieszeni. No i licznika w ML nie nabijam)
A że jestem na tym forum i piszę czasami coś tam to (nawet jeśli nie mam racji) to chyba lepiej niż siedzieć cicho i zza winkla podglądać co inni pisza.
A i innym wiedza na temat specyfiki innych pojazdów może się przydać.
P.S. Jak kiedyś będę mógł Cię jeszcze czymś rozbawic to z miłą chęcią to zrobię.
Komentarz
-
-
Zazwyczaj jak zapali sie spiralka a auto poprawnie pracuje to problem lezy w ukladzie sygnalizacji STOP albo zarowki albo czujnikpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz